19 april 2012

Modeshow, second hand, showroom


After Eights Fashionweek inleddes med modeshow av Wautsi. Tittade ju mest så hann inte få så bra bilder men fler bilder hittar ni här och här.



De här tre fina typerna var mitt sällskap för kvällen.



Bildbolaget Du&Vi hade riggat upp en fotostudio där vi också passade på att ställa oss.

Du&Vi består av Johanna Forsman och Karolina Isaksson, titta in på deras blogg och ta del av deras tjusiga bilder. Kolla också in nejdens nya makeover studio, Looklajk, där Du&Vi samarbetar med klädföretaget Wautsi och kosmetolog- och sminkföretaget Cosmetique.
Roligt med företag som samarbetar och satsar!




Här är några av de vintagekläder vi har ställt ut i After Eights showroom.



Skyltdockans alla kläder är andrahandsköp, klänning från England, på hatten har jag sytt fast en virkad blomma. Halsbandet är köpt på Juthbackamarknaden och "bältet" är en gammal lampskärm.



Här syns klänningar av Hanna Enlund och Michelle Kjellman.



På tisdagen var det secondhandförsäljning, trevligt folk att prata med och några små inköp blev gjorda. I kväll fortsätter modeveckan med Fashion Report kl. 19.


2 kommentarer:

Mitt Egnahem sa...

Vilken "busy lady" du är! Vilka härliga kontraster- fr linoljefärgsdoft till mode-catwalken... Härligt! Goa bilder och härliga stämningar bjuder du alltid på. MVH fr Värmländska Mitt Egnahem

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka underbara bilder. Och vilka fantastiska klänningar. Där hade jag velat vara och botanisera bland alla fina klänningar :)

Jag önskar dig en härlig dag!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP